HOCKEYTALENT VAN DE TOEKOMST?
Communicatiecomm. 18 Mei

HOCKEYTALENT VAN DE TOEKOMST?

Nieuw initiatief binnen hockey!

Kicks N Sticks heeft een nieuw initiatief voor meiden, die meer en op een hoger niveau willen hockeyen, maar wel graag bij de eigen club blijven spelen. Momenteel ziet Kicks N Sticks vaak dat spelers, die hogerop willen snel vertrekken naar de grotere clubs. Kicks N Sticks is van mening, dat het heel belangrijk is als ze bij hun eigen vriendjes en vriendinnetjes kunnen blijven spelen.

Kicks N Sticks biedt daarom, vanaf komend seizoen 2024-2025, voor deze doelgroep een nieuw initiatief aan, waarbij ze een regioteam maken van meiden in 2 leeftijdscategorieën, die bij hun eigen club blijven spelen en dit als extra moment hebben.

Met deze 2 teams gaan wij 1 keer per week trainen of een wedstrijd spelen. Naast de trainingen en wedstrijden zullen we nog meer dingen aanbieden. Meer informatie? Kijk op https://kicksnsticks.eu/selectiedagen/

Kosten voor de selectie dag: €25 p.p. Mocht je geselecteerd worden voor het selectieteam, dan zijn daar kosten aan verbonden (meer info bij Kicks N Sticks).