Dames 1 & Heren 1 hebben supporters nodig!
Communicatiecomm. 22 Mei

Dames 1 & Heren 1 hebben supporters nodig!

Zondag 26 mei, om 12:45 uur speelt Dames 1 tegen Ypenburg; onze heldinnen van Dames 1 willen graag aangemoedigd worden! Als het even kan, willen ze iedere wedstrijd van het resterende seizoen nog winnen.

Daarna om 14:45 uur speelt Heren 1 een hele belangrijke wedstrijd tegen Zwaluwen Utrecht … winnen brengt het kampioenschap dichtbij! Zij staan momenteel op plaats 2 met een gelijk aantal punten als de nummer 1.

Speciale oproep voor alle jeugdleden van Tempo, alle jongens en meiden; kom in ons eigen club tenue Dames 1 en Heren 1 aanmoedigen en schreeuw ze naar de overwinning!

Later die middag wordt ook het kampioenschap van D30-1 uitbundig en feestelijk gevierd in het clubhuis.

Alles bij elkaar kan het een topzondag bij Tempo worden. Kom kijken, aanmoedigen en meegenieten bij de gezelligste hockeyclub van het zuiden!