Sponsor worden

12:00 Thuis Meisjes O10-1 HC Etten-Leur MO10-2
13:00 Thuis Meisjes O16-2 HC Walcheren MO16-2

Sponsor worden

Onze club kent bijna 1000 leden, veel vrijwilligers en heel veel supporters en bezoekers. Al met al dus een super sfeervolle drukke frivole vereniging waar u als bedrijf een mooie doelgroep kan bereiken. Met vooral veel jeugdige leden die zich elke dag enorm vermaken door wat wij ze kunnen bieden.

Verder zijn wij voor alle mensen de warme thuishaven. Wij hebben namelijk ook de beste lichamelijke gehandicapte hockeyers van Nederland! Ook als u ons of de sport gewoon een warm hart toedraagt is uw sponsoring van harte welkom.

Heeft u interesse om sponsor te worden van MHC Tempo op wat voor manier dan ook. Dan kunt contact opnemen met de sponsorcommissie door een e-mail te sturen naar [email protected]

LET OP: Het is zonder schriftelijk toestemming van MH&LC Tempo niet toegestaan om een beeldmerk van onze vereniging te gebruiken. Gebruik hiervan is nadrukkelijk vooorbehouden aan onze vaste kledingleverancier(s) en reclamebureau's waar wij zelf een relatie mee onderhouden.